SOMMAR LOV !

nu har vi fucking sommarlov, så jävla skönt säger jag bara. de känns inte som det, men kännslan kommer väl... men ja gick till skolan kl 8 för vi började då, sen snackade vi i klassrummet kanske i 15-20 minuter om allt och inget. sen va vi i maulan i typ 30 minuter kanske 40, sen slutade vi :) Åkte med angelica, denice, maja och emma till lyckebyskolan o kollade på domsavsluting. sen hämtade min mamma och pappa mig, så åkte vi hem till pappa i skarpnäck där även min farmor och farfar var för vi firar min storebror jonathan som gått ut 9:AN nu men super betyg, stort grattis till dig ! ♥ vi åt smörgåstårta sen lite jordgubbstårta efter, så de va mysigt faktis. sen tog ja och mamma bussen hem hit till haninge, och har nu äntligen satt på min chill kläder, men så måste ja åka till handen nu och träffa emma för ska ge henne pengar, för vi ska på en sak på lördag så ska köpa biljetter hehe, men updaterar senare pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0