softilago

Har inte haft för mig så speciellt mycket idag, gick till tvättstugan en snabbis med mamma sen stannade ja o snackade med denice en stund. Gick hemmåt o åt potatisbullar, skulle kunna leva på de helt seriöst haha ♥ Har legat i sängen resten av dagen och gjort värkligen ingenting bara smsat o faktis läst lite i en bok som heter "vår lilla hemlighet" den är faktis bra, handlar om en liten flicka som bodde med sin mamma och sen hennes pappa bor inte hemma, typ krigar tror jag och han bestämmer sig för att bo med dom men allt blir knas o han våltar henne o hon e 5 bast typ, de e äckligt... och de värsta är att de e en sann historia. ska slöa lite vid datan ett tag, sen tänkte ja vika min tvätt som ja har tvättat och sen städa undan lite i rummet hähä. och min lillesyster fyller 10 år imorgon, så de blir nog god frukost imorgon! Om ja går till skolan imorgon så ska vi åka till ÅRSTA ? för att spela brännboll typ, ja fattar inte själva grejen... vi är en av sveriges största skolor på yta typ och vi använder inte våran egna yta haha de e patetiskt och sen ska vi ha matsäck... och de värsta är att min matsäck har ALDRIG ALDRIG ALDRIG varit hel, alltid typ som exempel sylten runnit ut om man har haft pannkaka eller sallad har dresingen runnit ut... alltid är de något så de orkar ja inte... så blir nog hemma imorgon också, men de får vi se hur de blir. updaterar senare puss.
Maria och jag i fredags ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0