nice fredaaaaag bror

idag är de nice asså, grymt väder och allt. ska ner o äta nu sen ta n dush o fixa mig lite smått, Åka till handen med min lillesyster och emma för emma skulle köpa leggins o amelia min lilasyster ska köpa något på h&m för hon fyllde ju 10 år igår så hon ska köpa lite kläder på h&m för hon fick presentkort dära hihi. Efter de åker jag hem snabbt, Sen tar 5 i 5 bussen tillbaka till handen för ska till rudan och fira melissa för hon fyller år idag, där kommer de va MASSA folk hoppas jag, Efter de hitar vi väl på något kul. ikväll sover ja hos emma tror ja eller kanske kanske teemu. men vi hörs sen puss ( Juste ni har inte fått så mycket bilder på outfit osv för att jag har ingen bra lur just nu, men ska få en sony ericsson snart så de e nice då kommer bilder bilder bilder :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0