dålig uppdatering

hej, dålig uppatering ja vet men jag har inte pallat.. men idag så har jag varit i rudan heeeela dagen och stekt i solen med mina brudar! Efter de åkte jag hem för ja skulle äta, den fick jag, denice och fredrika skus av min kompis till skrubba där lite folk var och de roliga va att jag o denice åker därifrån efter typ 5 minuter haha, så jävla tråkigt för allt folk hade ej kommit... men nu ringer maria o säger att de e massa folk dära som grillar och myser så vi vet inte om vi ska dit eller inte... vi tvekar, men juste efter skrubba åkte ja o denice hem hit till haninge, mötte senna och melina sen stund, sen gick dom precis för senna skulle dra typ o melina drog hem o bytte om, sen kommer hon hit o gör oss sälskap så de blir nicenice...♥ men nu lyssnar ja o denice bara på en jävligt nice låt o massa andra HAHA nej ja vet inte men vi höra när vi hööörs haaaaa de braaaaaaaaaaaaa ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

MINEA !!!!!!!!!!!

2011-06-07 @ 18:58:50
URL: http://emmacarolinakymling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0